Ne féljetek a Nagyfigyelmeztetéstől, örömmel várjátok

2011. szeptember 7. szerda; 23:45

Drága szeretett leányom, mondd meg drága Gyermekeimnek, hogy nem kell félniük a Nagyfigyelmeztetéstől. Sokan meg fognak rémülni, és ez érthető. De nekik meg kell hallgatniuk figyelmesen Engem. Én mindannyiatokhoz fogok jönni. Látni és érezni fogtok Engem a szívetekben és lelketekben. Az Én jelenlétem a legtisztább szeretettel és könyörülettel fogja elárasztani lelketeket, így örülnötök kellene. Végre látni fogtok Engem, és lelketek szeretettel és lelkesedéssel lesz beburkolva.
A bűnösök és hitetlenek többsége egyszerűen meg fog könnyebbülni attól, hogy Én létezem. Az Én Szent Jelenlétemet a vér fogja tanúsítani számukra, amelynek oly sokáig mellőzött táplálékként, el kell árasztania lelküket. Sokan úgy fogják a kínt elszenvedni, ahogyan Én is elviselem, amikor látják bűneiket leperegni maguk előtt. Amikor látják mennyire megbántottak Engem, megtört szívvel fognak könyörögni Hozzám, hogy megbocsássak nekik.
Azok a gyermekek, akik koruknál fogva már elég értelmesek, szintén látni fogják, hogyan bántanak meg ők is Engem, bűneik által. Sok esetben szaladni fognak Hozzám azok a gyermekek, akik tagadják az Én létezésemet, habár tudatában vannak az igazságnak. Kérnek majd Engem, hogy öleljem meg őket és nem akarják majd, hogy elengedjem őket.
Még a legmegátalkodottabb bűnösöknek sem fog sikerülni, hogy ne érintse meg őket ezen természetfeletti esemény. Gyermekeim, el kell utasítanotok a szóbeszédet. Ne törődjetek az elképesztő történetekkel. Nincs semmi, amitől félni kellene. A Nagyfigyelmeztetést tiszta örömmel a szívetekben kell várnotok.
Oly sok szeretettel a Szívemben várom az időt, amikor ki fogom árasztani Isteni Irgalmasságomat mindannyiatokra mindenhol, szerte a világon. Ez az a pillanat, amikor, ezek után majd felismeritek, hogy milyen szerencsés generáció vagytok. Hogy nem tudjátok felismerni az Irgalmasságot, amely meg lesz mutatva az emberiségnek? A múltban oly sok lélek halt meg súlyos bűnben. Végül most, minden bűnös meg fogja érteni végre az igazságot.
Gyermekeimnek nem könnyű elismerni Létezésemet, és az Én Örök Atyám létezését. Sokan nem akarnak megismerni Engem anyagi (fizikai) bizonyíték hiányában. Sokan nem mutatnak érdeklődést, vagy nem hisznek az Isteni birodalomban. Ez az esemény fel fogja nyitni szemeiket az egyszerű tényre, hogy az élet nem ér véget a földön. Az örökkévalóságig folytatódik. Ez az oka annak, hogy fel kell készíteniük lelküket.
A Nagyfigyelmeztetés meg fogja mutatni nekik, mit kell tenniük, hogy ezt helyrehozzák. Ne feledjétek gyermekeim, Én vagyok a ti megváltótok. Én mindannyiatokat szeretlek, minden értelmet meghaladó módon. Várjátok Érkezésemet szeretettel és nyugalommal. Ne féljetek a drámai égi látványtól, és a sugarak színétől, amely szét fog áradni mindenfelé előre jelezvén Érkezésemet. Ez fog felkészíteni benneteket a pillanatra.
Kérlek, imádkozzatok, hogy az egész emberiség majd örömet érezzen a szívében, mert ez az esemény az emberiség megmentését fogja jelenteni, olyan mértékben, hogy nagyon sok lelket fog megmenteni és alkalmassá fogja tenni őket arra, hogy beléphessenek az új földi paradicsomba.
A ti szeretett Megváltótok,
Jézus Krisztus


Forrás: http://www.thewarningsecondcoming.com