Szűz Mária: Mindig hallgass a szívedre
2011. szeptember 6. kedd; 20:20


Szeretett Fiam, Jézus Krisztus nevében jövök. Én a te Áldott Édesanyád vagyok.

Téged, Gyermekem, üldöznek. Minden kísérlet a sátán műve, hogy becsapjon téged. Neked, Gyermekem, csak egyetlen hangnak szabad engedelmeskedned, és ez a hang az Én drága Fiam, Jézus Krisztus hangja.

Fegyverkezz most fel gyermekem, mert a téged ért támadások, csakúgy, mint szenvedéseid, növekedni fognak. Te túl fogsz ezen jutni, azon kegyelmek által, amelyeket ajándékozni fogok neked. Állítsd le félelemmel teli gondolataidat, és tegyél félre minden kétséget.

Ne engedd, hogy elterelődjön figyelmed, mert ez a csaló munkálkodásának köszönhető. Ezek nem Fiamtól származnak.

Mindig hallgass a szívedre. Akkor tudni fogod az igazságot. Én, a te szeretett Édesanyád, szeretlek téged, így engedd meg Nekem kérlek, hogy minden védelmemet felajánljam neked, a gonosz ellen.

Menj békével és szeretettel.

Szeretett Édesanyád,

Édesanyátok, a Béke Királynője
Forrás: http://www.thewarningsecondcoming.com