A Béke Korszaka már nincs messze
2011. október 4. kedd; 15:30



Drága, szeretett leányom, az új korszak lassan valósággá válik a közeljövőben.

A Béke Korszakát minden Követőm élvezni fogja. Ez a szeretet, a boldogság és a béke időszaka lesz. Nem lesz betegség, fájdalom, nem lesznek pénzügyi gondok, mert mindent megkaptok Tőlem, amire szükségetek lesz. Ti, Gyermekeim, nem fogtok vágyakozni semmi után, mert Én foglak táplálni és átölelni benneteket az Én új paradicsomomban, ahogyan egy szülő táplálna egy csecsemőt. Ezt üdvözöljétek. Ez a cél, melyre mindannyiatoknak törekednetek kell.

Nincs értelme várni, hogy felkészüljetek az Én új béke-paradicsomomba való belépésre. Mert talán túl sokáig vártatok. Tervezzetek mára, mert nem fogjátok tudni, mikor következik be. Valójában ez olyan gyorsan és váratlanul fog megtörténni, hogy ti, Követőim, egyszerűen egy szempillantás alatt ott találjátok magatokat. Ezért kell elkezdenetek a lelketek felkészítését most, mert csak a tiszta lelkek léphetnek be.

Az idő a lényeg. Ez egyike Gyermekeim az utolsó felhívásoknak felétek, hogy megváltoztassátok életeteket a Nagyfigyelmeztetés előtt. Minden nap készüljetek és bízzatok Isteni Szavamban, miközben most arra kaptok utasítást, hogy az Én kéréseimet kövessétek a lelkek megmentésére.

A béke korszaka már nincs messze, és sürgetlek benneteket, hogy készítsétek fel családjaitokat, hogy egyként (együtt) lehessetek az Én Új Királyságomban.

Isteni Megváltótok
Jézus Krisztus


Forrás: http://www.thewarningsecondcoming.com