Én sosem hagylak el benneteket gyermekeim. Ezért hamarosan jövök.
2011. október 3. hétfő; 12:30


Drága, szeretett leányom, ma arról beszélek veled, hogy mennyire fontos megérteni a Nagyfigyelmeztetés mibenlétét, és hogy az azt körülvevő valamennyi zavarodottságot eloszlassam. Sok ember meg van rémülve, és azt gondolja, hogy ez az Ítélet Napja. De ez nem az. Ez a Dicsőséges Isteni Irgalmasság napja lesz, mely be fogja borítani az egész földet. Irgalmam sugarai ki fognak áradni minden egyes lélekre, férfire, nőre és gyermekre. Senki sem lesz kirekesztve. Senki.

Ez az Én visszatérésem, hogy még egyszer, újra megmentselek benneteket. Hát nem tudtátok, hogy Én mindig irgalmas vagyok? Hogy sosem várnék a Végítéletig, míg meg nem próbálnálak még egyszer mindannyiatokat megmenteni?

Ez a tisztítás, melyről beszéltem. Ezen nagyszerű esemény felé haladva a világ egy tisztítási folyamaton ment keresztül az elmúlt pár év során. Megengedtem az emberiségnek, hogy veszteséget szenvedjen el, és alázatosságra tegyen szert a pénzügyi piac globális összeomlása révén, habár nem Én okoztam ezt. Ezt a hatalmi helyzetben – beleértve a kormányzati folyosókat is – lévő globális csoportok irányították a háttérből, az egész világon, gonosz kapzsiságuk által. Emiatt, a szenvedés miatt most már emberek milliói állnak készen, hogy hallgassák Szavam és elfogadják Irgalmam. Máskülönben nem állnának készen. Nincs mitől félnetek, ha szerettek Engem, és ha az Én Örök Atyám tanításai által, Mózesen keresztül a világnak adott Parancsolatok szerint éltek.

Várjátok az Én érkezésem a szeretet és öröm érzetével, és legyetek hálásak, hogy abban a világban élhettek ma, amikor megkapjátok a megváltás nagyszerű ajándékát Tőlem. Sosem hagylak el benneteket Gyermekeim. Ezért jövök hamarosan. Azért, mert annyira szeretlek benneteket, hogy ezt megteszem. Azért adom a világnak Üzeneteimet szeretett leányomon keresztül, mert fel akarlak benneteket készíteni, és Szívemhez közelebb akarlak vonni benneteket.

Ezen üzenetek folytatódnak a Nagyfigyelmeztetés után is, azért, hogy annyi útmutatást adjak nektek Tanításaimhoz, amennyi csak lehetséges. Szavaim, melyeket ezek – az általam Igazság Könyvének nevezett – kötetek tartalmaznak, egy új Keresztény Hadsereget fognak létrehozni, amely védelmezni fogja Nevem, míg a béke új korszaka megkezdődik.

Örvendezzetek most Gyermekeim. Engedjétek Nekem, hogy megnyugtassalak benneteket, hiszen ez lesz az első alkalom, hogy szemtől-szembe kerültök Velem. Követőim számára ez a nagyszerű szeretet, béke és boldogság pillanata lesz. Keljetek fel most és legyetek erősek. Mivel kiválasztottak vagytok, ezért dicsérnetek kell Istent, a Mindenható Atyát, aki megengedi, hogy mindez megtörténjen.

Szeretett Megváltótok

Jézus Krisztus

Forrás: http://www.thewarningsecondcoming.com