Az előkészületek már befejeződtek


2011. november 16. szerda; 20.30

Drága, szeretett leányom, most figyelj Szavamra. Kérlek, nyugtasd meg minden Gyermekem, hogy a hit biztosítani fogja számukra, hogy megmeneküljenek. Ez minden, ami most számít.

Az Irántam és az egymás iránti szeretet lesz a Paradicsomba vezető utatok.

Ha úgy szeretitek egymást, ahogyan Én szeretlek benneteket, akkor annak feltétel nélküli szeretetnek kell lennie. El kell fogadnotok egymás hibáit. Bocsássatok meg, gyermekek. A harc nem a Mennyországból fakad. Azt a csaló okozza, hogy zavart keltsen.

Keljetek fel most és imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok Nagy Irgalmasságomért, mivel csaknem elérkezett az idő.

Az előkészületek már befejeződtek.

Egyszerűen csak várjatok most.

Készítsétek fel lelketeket, és imádkozzatok egymásért. Csak fogadd el Szent akaratomat Leányom.

Ne keressetek magyarázatokat. Kövessétek az Én utasításaimat, és legyetek engedelmesek mindig. Ne essetek bele a nektek készített csapdákba, melyek rávesznek benneteket, hogy elbukjatok. A sátán azt akarja, hogy elbukjatok, így eltiporhat benneteket, de ismét emlékeztetnem kell benneteket a hallgatásra. Bármilyen méltatlanság is érjen benneteket, viseljétek el szemlesütve, alázattal.

Mindenben kövessetek Engem leányom. Amennyiben ezt teszitek, a sátán nem tud benneteket sikerrel lefoglalni.

Menjetek most és várjatok. Mert Én hamarosan jövök.

Szerető Jézusotok

Az egész Emberiség Megmentője és Megváltója

Forrás: http://www.thewarningsecondcoming.com magyar fordítás