Jöjjetek Mellettem és megvetésben lesz részetek

2011. november 28. hétfő; 20.00

Drága, szeretett leányom, ne feledd, hogy ha Engem szolgálsz, az életed mindig nehézségekkel lesz tele.

Semmi sem lesz könnyű, de tudnod kell, ha kiválasztott lélek vagy, az nem megy áldozatok nélkül. Ezen az utazáson, melyben felvállaltad, hogy Mellettem jössz, megvetésben lesz részed, el fognak gáncsolni, kigúnyolnak, ellöknek és meggyötörnek, mikor a legkevésbé számítasz rá. Mindazok, akik nyíltan hirdetik Szavamat, szintén ugyanezeket a megaláztatásokat fogják elszenvedni.

Ez mindaddig így lesz, míg elfogadod ezeket a megaláztatásokat és megpróbáltatásokat a kereszthordozásod részeként, mikor úgy döntesz, hogy Nekem dolgozol, ezáltal éretté fogsz válni a tőled elvárt lelki tökéletességre.

Leányom, fogadd el az utadba kerülő megaláztatásokat, fájdalmat és szenvedést. Mostanra neked és minden szeretett harcosomnak, akik elfogadják ezen üzeneteken keresztül adott Legszentebb Útmutatásaimat, biztosan tudnotok kell, hogy Én vagyok az, aki mellettetek lépdel.

Szeretett Megváltótok

Jézus Krisztus

Forrás: http://www.thewarningsecondcoming.com magyar fordítás