Két lator a kereszten


2011. november 10. csütörtök, 15:30

Drága, szeretett leányom, amikor Én haldokoltam a kereszten, két lator (gonosztevő) volt a közelemben, őket is Velem egy időben feszítették keresztre.

Az egyikük azt kérte Tőlem, hogy bocsássam meg neki bűneit, és ő megmenekült. A másikuk nem. Ehelyett inkább elzárkózott. Az ő makacssága, és az, hogy nem volt hajlandó Irgalmamért könyörögni, azt jelentette, hogy őt nem lehetett megmenteni.

Ugyanez fog megtörténni a Nagyfigyelmeztetés alatt. Néhány Gyermekem be fogja ismerni bűneit, és azt, hogy megbántottak Engem. Ők, teljes alázattal, el fogják fogadni saját bűnbánatukat, és meg fognak menekülni. Ők majd belépnek az új Paradicsomba, a közelgő Béke Korszakban.

Lesznek olyanok, akik nem fogják elfogadni bűneiket annak, amik azok valójában: egy utálatos dolognak Isten, az Örök Atya szemében.

Én sok időt fogok adni ezeknek a lelkeknek a megtérésre, oly mélységes az Irgalmam. Imádkozzatok, hogy ők keressék majd a megváltást azért, hogy ők is megmenekülhessenek. Azt akarom, hogy minden Gyermekem befogadja Irgalmasságom nagy ajándékát. Azt akarom, hogy ti mindannyian belépjetek az Új Paradicsom kapuin.

Imádkozzatok, hogy a megátalkodott lelkek megenyhüljenek, és elfogadják Kezem. Imádkozzatok, hogy ők majd megtanulják, hogyan legyenek alázatosak az Én szememben.

A ti Jézusotok

Az Emberiség Megváltója

Forrás: http://www.thewarningsecondcoming.com magyar fordítása