Bánt Engem az intellektuális, vallásos sznobizmus
2011. jún.15. szerda; 10:00

Leányom, ma azokat a hűséges követőimet akarom figyelmeztetni, hogy legyenek óvatosak, akik nyilvánosan hirdetik Nevemet, azért, hogy Igazságom Tanításait kövessék.
Minden követőmet szeretem, különösen azokat, akik minden időben alázatot mutatnak. Mégis csalódottnak érzem Magam, amikor a megfontolt és komoly keresztények, akik Igéimet hirdetik, megpróbálják tanításaimat hangoskodva és arrogáns módon elemezni. Nem elégednek meg annyival, hogy hirdessék Igéimet, hanem azt gondolják, hogy Tanításaimat intellektuális vita tárgyává kell tenniük,  aminek csak egy célja van, az,  hogy ők mások előtt Szent Igéim megértésében képzettebbnek tűnjenek. Olyan elszántan bizonyítják, hogy igazuk van, hogy ezáltal megosztják igaz követőimet. Az Irántam való megfontolt és komoly odaadásuk gyakran képtelenné teszi őket, hogy igaz szeretettel szeressenek Engem, ami pedig az alázatosságból kellene, hogy fakadjon.
Nekik vissza kell fogniuk hangoskodásaikat, ami tele van intellektuális kritikával. Nekik  nem kell a hangomra  hallgatniuk (f. megj. az üzenetekre vonatkozik), és ellent kell, hogy mondjanak annak a kényszernek, hogy bizonygassák másoknak a lelki (egyházi) ügyekben való jártasságukat. Mert ha így cselekednek, akkor a büszkeség bűnébe esnek. Ők egyáltalán nem ismernek Engem, mert arra nem szánnak időt, hogy elcsendesedve és alázatosan álljanak meg Szemeim előtt,  amelyek pedig mindent látnak. Ameddig ezek a „komoly” követőim nem teszik magukat kicsinyekké és alázatosakká Szemeim előtt, addig nem fogom tudni Magamhoz vonzani őket.
Dicsőítsetek Engem. Tiszteljétek Igéimet. Kövessétek példámat. Ne üldözzetek másokat az Én Nevemben, különösen ne keresztény testvéreiteket.
A ti szeretett Tanítótok és Megváltótok
Jézus Krisztus