Védelmem Pecsétjét megjövendölték, amikor a második pecsét feltörésre került


2012. március 8. csütörtök, 19.52

Legdrágább leányom, a világ kétezer éve várja ezt a pillanatot.

Néhányan félelemmel a szívükben, mások várakozással és csodálattal, hogy mikor jön el majd ez a pillanat, és most elérkezett.

Ez az az idő, amikor elküldöm az Én végidő-prófétámat, téged, Mária, hogy végre bemutasd az Igazság Könyvét, amely feltárja a Jelenések Könyvének tartalmát.

Én vagyok az Isten, akihez valamennyi Gyermekem kiált ezekben a rettenetes időkben.

Én vagyok az, akihez az Én csüggedt gyermekeimnek kiáltaniuk kell most.

Most összegyűjtöm az Én családomat, hogy egyesülni tudjunk a végső csatában a sárkány megölésére, aki oly régóta gyötri a földet.

Gyermekek, ne féljetek. Semmilyen bántódás nem fogja érni azokat, akik viselik Pecsétemet, az Élő Isten Pecsétjét.

A sátánnak és az ő bukott angyalainak, akik megfertőzik a világot jelenleg, nincs hatalmuk azok felett, akik felvették az Élő Isten jelét.

Rám kell hallgatnotok gyermekek, és el kell fogadnotok Pecsétemet, mert ez nemcsak az életeteket fogja megmenteni, hanem a lelketeket is.

Minden nap imádkozzátok az imát Pecsétem elnyerésére*. (lásd az üzenet végén)

Biztosítsátok, hogy családotok minden tagja és szeretteitek megértsék Pecsétem fontosságát.

Irántam, Mennyei Atyátok iránti szeretetek lesz a ti mentő kegyelmetek, és meg fogja adni nektek a szükséges erőt.

Védelmem Pecsétjét megjövendölték, amikor a második pecsét feltörésre került.

A vörös ló lovasa a bosszúálló sötét angyal, aki meg fogja ölni Gyermekeimet az eljövendő sok háborúban. De ő el fogja kerülni azon Gyermekeimet, akik homlokukon viselik a pecsétet.

Készüljetek fel most, mert ezek a háborúk már zajlanak, és még többet terveznek a föld minden szegletében, különösen a Közel-Keleten, és azokon a területeken, ahol szeretett Fiam, Jézus Krisztus járt földi Idejében.

Szeretett Atyátok

A Magasságos Isten

* A Védelem Pecsétje – Ima az Atyaistenhez (eredetileg az Isteni Irgalmasságról nevezett Mária kapta 2012. február 20-án)

Imádkozzátok az Imahadjárat ezen (33) imáját, hogy felismerjétek Pecsétem, és hogy szeretettel, örömmel és hálával fogadjátok el azt.

Ó Istenem, Szerető Atyám, szeretettel és hálával elfogadom a Te Védelmed Isteni Pecsétjét

Istenséged körbeöleli testemet és lelkemet az örökkévalóságig
Alázatos hálával leborulok és felajánlom Neked az Irántad, Szeretett Atyám iránti mérhetetlen szeretetemet és hűségemet

Könyörgök, oltalmazz meg engem és szeretteimet ezzel a különleges Pecséttel, és én felajánlom életemet a Te szolgálatodra örökkön örökké
Szeretlek Drága Atyám,
Vigasztallak Téged, Drága Atyám ezekben az időkben

Felajánlom Neked drága szeretett Fiadnak Testét és Vérét, Lelkét és Istenségét, engesztelésül a világ bűneiért és valamennyi gyermeked üdvösségéért.
Ámen.”





Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com