Jézus: Soha ne tétovázzatok. Soha ne kételkedjetek Oltalmazó Kezemben.


2012. június 2. szombat, 21.00

Drága, szeretett leányom, amikor Követőim hagyják, hogy elárasszam lelküket feltétel nélküli Szeretetemmel, akkor Én fellobbantom bennük az erőt, ami meg fogja lepni őket.

Jöjjetek Hozzám, mint bízó gyermekek, egyszerű és nyitott szívvel, elvárások nélkül, és Én elhozom nektek a békét, amelyet sehol máshol nem fogtok megtalálni.

Bár Én sírok afelett, ahogyan a gonoszság és a kapzsiság elragadta a világot, mégis nagyon boldoggá tesz az a tiszta szeretet, amelyet Követőim tanúsítanak Irántam, az ő Jézusuk iránt.

Mily nagy vigaszt és enyhülést nyújtanak Nekem, és mennyire szeretném, ha Karjaimba ölelhetném őket.

Mennyire szeretném, ha hallanának Engem, amikor elmondom nekik, hogy mennyire szeretem őket.

Mennyire várom a napot, amikor kinyújtom Kezem, kézen fogom őket, és elviszem őket Új Királyságomba, amikor végre majd haza jönnek Hozzám.

Ez a nap már nincs messze.

Követőim, nektek, mindannyiatoknak Rám kell figyelnetek ebben az időben.

Erősnek és állhatatosnak kell lennetek az előttetek álló megpróbáltatások során, és sosem szabad elcsüggednetek.

Fájdalmas lesz végigmennetek a számotokra előkészített úton, Királyságom felé. Sokan közületek botladozni és bukdácsolni fognak.

Néhányan közületek vissza fognak futni az úton, ahonnan jöttek.

Mások le fognak ülni, feladják és ott ragadnak majd valahol félúton az Örök Élet kapujához vezető útjukon. Az akadályok miatt – amelyekkel szembekerülnek majd – nagyon meg fog gyengülni a hitük.

Az erősebbek bátrak lesznek. Előre akarnak majd törni az Új Béke-Korszak felé, és minden csepp energiát ebbe fektetnek majd.

Semmi sem fog az útjukban állni. Tudni fogják, hogy hogyan éljék túl az előttük álló szenvedéseket. Tudni fogják, hogy hogyan harcoljanak az ellenséggel. Némi félelemmel a szívükben hallgatni fognak minden egyes instrukcióra, melyet Én adok nekik.

Nekik (a bátraknak) mindig arra kell törekedniük, hogy visszamenjenek, és vigyék a gyengébbeket. Azokat, akik félnek. A vállukon kell vinniük azokat, akik híján vannak az akaratnak és a bátorságnak, hogy kiálljanak az Én Nevemben.

Azok, akik visszautasítják majd segítségeteket, hátramaradnak, és a Fenevad Királyságának részévé válnak majd, ahonnan nincs menekvés.

Soha ne tétovázzatok. Soha ne kételkedjetek Oltalmazó Kezemben.

Ha mindenben engedelmeskedtek Szent Akaratomnak, Én gondot viselek majd mindenre.

Bízzatok Bennem. Kövessetek Engem.

Az idő rövid, mégis rengeteg idő van felkészülni a ránk váró küzdelemre.

Szeretlek mindannyiatokat. Sose feledkezzetek meg Szeretetem erejéről.

Szeretett Megváltótok

Az Üdvösség Királya

Jézus Krisztus





Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com