Ne feledjétek, hogy ez egy olyan háború, amelyet földi Maradék Egyházam fog megnyerni.



2012. június 11. hétfő, 16.30

Drága, szeretett leányom, most hamarosan egyesülni fognak – valamennyi nemzetben – azok a lelkek, akiket a Szentlélek Ereje lángra lobbantott ezen üzenetek által.

Ők egyesülni fognak, hogy hirdessék Szavamat (Üzenetemet) annak érdekében, hogy minden elveszett lelket kiragadhassanak a fenevad karmai közül.

Maradék Egyházam gyorsan egybegyűlik, és világszerte növekszik majd, és az ima egy Szent Egyházzá köti majd össze őket.

Én segítséget küldök majd mindkét Egyházamnak, a Két földi Tanúbizonyságomnak. Aztán felemelkednek, és bátorsággal hirdetik majd az Igazságot a világ minden szegletében.

Hangom mennydörögni fog, és azok, akik igazán szeretnek Engem, fel fognak ismerni.

A Szentlélek kegyelmei lángra lobbantják majd Katonáim lelkét, akik menetelni fognak előre segédkezvén Nekem a lelkek megmentésében.

Örvendezzetek, Én Hadseregem, mert áldottak vagytok, hogy kiválasztattatok erre a dicsőséges feladatra.

Irántam, Isteni Megváltótok iránti szeretetek által segítetek majd megmenteni szegény testvéreiteket attól, hogy odavesszenek a gonosznak.

Jöjjetek most Követőim, és engedjétek, hogy átvezesselek benneteket a sűrű, sötét és tövises dzsungelen, földi Új Királyságom világosságába.

Sose féljetek Kezemtől, amidőn Én most rettenthetetlenül, az Antikrisztus elleni harcba vezetlek benneteket.

Ne feledjétek, hogy ez egy olyan háború, amelyet földi Maradék Egyházam fog megnyerni.

Azt se feledjétek, hogy a megmenthető lelkek száma attól függ majd, hogy mennyire erős a Hitetek, mennyire vagytok nagylelkűek és mennyire vagytok hajlandóak szenvedni az Én Szent Nevemben.

Szeretlek benneteket.

Megáldalak titeket.

Megadom nektek most a szükséges kegyelmeket, hogy felfegyverkezzetek és meneteljetek az Örök Élet felé.

Szeretett Jézusotok

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com