Próféták a Második Eljövetelemre való felkészüléshez


2011. december 3. szombat; 20.45

Legdrágább, szeretett leányom, mély megdöbbenéssel nézem azon követőimet, akik elutasítják Legszentebb Szavamat ezeken az üzeneteken keresztül. Mennyire elszomorít ez Engem.

Kérem Gyermekeimet, mindenütt, hogy imádkozzanak azokért, akik elutasítják Istent az életükben. Ugyanakkor sürgetem az imát is azon követőimért, akik figyelmen kívül hagyták vagy elfelejtették, hogy Második Eljövetelem meg fog történni, és ezt nem lehet megállítani. Ez egy nagyon fontos esemény, és mindannyiatoknak fel kell készülnie erre.

Próféták küldettek a világba, hogy beharangozzák Születésemet. Atyám is küldött prófétákat kezdettől fogva, hogy felkészítse a lelkeket az üdvösségre. Próféták küldetnek most is a világba, hogy felkészítsék az emberiséget Második Eljövetelemre.

Ébredjetek ti mindannyian, akik azt valljátok, hogy ismertek Engem. Ha valóban ismertek Engem, akkor ismerjétek fel a Hangom, amikor a szíveteket szólítom. Oly sokan nemcsak ezeket az üzeneteket, de Engem is elutasítanak.

Értsék ezt meg azok, akik oly gyorsan elítélnek Engem, azáltal, hogy megtagadják Kéréseimet, melyek ezeken az üzeneteken keresztül az egész világnak adatnak.

Azáltal, hogy konokul hátat fordítotok most a nektek adott Üzenetemnek, megtagadtok Engem és az imákat, melyekre igen nagy szükségem van ebben az időben. Ti, mindannyian, akik azt valljátok, hogy ismertek Engem, halljátok meg, amit mondanom kell nektek.

Kegyetlenségetek átdöfi Szívemet. Nagylelkűségetek hiánya azt jelenti, hogy imáitokat nem úgy ajánljátok fel, ahogy kellene a lelkek üdvösségére.

Hol van az alázatotok, és miért palástoljátok Szent Szavam iránti ellenszenveteket hamis alázattal? Segítségül kell hívnotok a Szentlelket, hogy Hozzám vezethessen benneteket, hogy Nekem dolgozzatok majd teljes szeretettel szívetekben.

Sose kérkedjetek tudásotokkal a Szentírást illetően. Sose használjátok Tanításaimmal kapcsolatos tudásotokat arra, hogy megalázzatok másokat. Sose rágalmazzatok, sértegessetek, nézzetek le másokat vagy gúnyoljátok őket az Én nevemben. Mert, ha ezt teszitek, nagyon megbántotok Engem.

Ébredjetek gyermekek. Készítsétek fel lelketeket, és legyetek nagylelkűek, mert most már rövid az idő.

Szeretett Megváltótok,

Jézus Krisztus

Forrás: http://www.thewarningsecondcoming.com magyar fordítás