A Szentgyónás, a Keresztség, a Házasság és a Szent Eucharisztia Szentségét meg kell őrizni.



2012. július 1. vasárnap; 15.45

Drága, szeretett leányom, mennyire lesújt most Engem a bűn, és mennyire szenvedek az elutasítás gyötrelmétől.

A Koronámban levő tövisekhez hasonlóan Fejem össze van zúzva, csakúgy, mint Egyházam Feje, földi Szent Helytartóm, aki szenved a kíntól, elviselvén az ellenségei kezétől eredő üldöztetés gyötrelmeit.

Földi Egyházam, földi Testem, egy és ugyanaz. Készül a keresztre feszítés.

Egyházam tanai hamarosan darabokra hullnak majd, csakúgy, mint ahogy Tanításaimat a földön darabokra tépték a Farizeusok, és azok, akik azt hitték, hogy jobban ismerik Atyám Igéjét, mint Én.

Nektek, mindannyiatoknak, imádkoznotok kell földi Egyházamért. Mindig emlékeznetek kell arra, hogy semmilyen más tan nem létezik, csak az, amit Én hirdettem, a földön töltött Időm alatt.

Mindaz, ami az Igazság, soha nem lesz megváltoztatva, de ha mégis, akkor kénytelenek lesztek elfogadni egy hazugságot.

Leányom, soha ne hagyd, hogy azok, akik továbbra is elutasítják most Szavamat (Üzenetemet) eltántorítsanak Téged, vagy Követőimet attól, hogy segítsetek nekem megmenteni földi Egyházamat.

Mert amikor az ellenség megtámadja Egyházamat, akkor nektek össze kell fognotok, és biztosítanotok kell, hogy az Evangélium a világ végére is eljusson.

A Szentgyónás, a Keresztség, a Házasság és a Szent Eucharisztia Szentségét meg kell őrizni. Még akkor is, ha ezek vétele nehézségekbe fog ütközni.

Felszentelt Szolgáim, akik szerettek Engem, el kell kezdenetek a felkészülést most. Hamarosan tilos lesz számotokra, hogy az ilyen Ajándékokat kiszolgáltassátok Isten gyermekeinek.

A felkészülés ideje megkezdődött.

Engedjétek, hogy Én irányítsalak, vezesselek benneteket, valamint, hogy segítsek nektek elvinni Maradék Egyházamat a Paradicsom kapuihoz.

Szeretett Jézusotok
Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com