A világháborút követően jön az éhínség, majd jönnek a járványok. De az imádság enyhíteni tudja a büntetést.


2012. július 13. péntek, 16.25

Drága, szeretett leányom, Követőimnek meg kell ismerniük az események menetét, mert ennek megértésével, fel lesznek ruházva azzal az ismerettel, mellyel segíthetnek enyhíteni a Büntetést.

Örök Atyám által hamarosan sor kerül a Nagyfigyelmeztetésre, mintegy utolsó lehetőségként annak érdekében, hogy az Isten Világossága, az Igazság fénye beleivódjon az emberiség szívébe.

A Nagyfigyelmeztetés nélkül az emberiség nagy része a pokolra vettetne, mert nem lennének méltóak Atyám Királyságára.

A Nagyfigyelmeztetés a Nagy Irgalmasság egy Isteni Cselekedete annak érdekében, hogy a gonosztól elszakítsa Isten gyermekeit, és hogy jogos örökségükhöz jutassa őket.

Ezen Isteni Cselekedetre szükség van, mivel jelenleg nagy sötétség borítja a világot, ahol az Isten világossága csak pislákoló fény.

Ez el fogja választani a jókat azoktól, akiket fojtogat a bűn, mégis makacsul ragaszkodnak majd a Fenevadhoz, és minden dicsőséghez, melyet ő ígért nekik ezen a földön. Csak az idejüket vesztegetik az ilyen szegény lelkek, mert nekik tudniuk kell, hogy rövid az idejük a földön.

A világot egy Új Paradicsom váltja majd fel, ahova nem léphetnek majd be, ha visszautasítják Szeretetem és Irgalmasságom Cselekedetét.

Sokan továbbra is sötétségben maradnak majd. Sokan azonnal meg fognak térni. Ha az emberiség nagy része megbánja bűneit, akkor a Nagy Szorongattatás nem lesz olyan kemény.

A Világháborúnak nem lesz ugyanaz a hatása, ha az emberek többsége megbánja bűneit a Nagyfigyelmeztetést követően.

A világháborút követően jön az éhínség, majd jönnek a járványok. De az imádság enyhíteni tudja a büntetést.

Imádkozzatok állhatatosan, hogy a Háború, és az azt követő büntetés, enyhülhessen és elhárulhasson. Csak az emberiség hite és az Irántam, Isteni Megváltótok iránti hűség révén érhető ez el.

Leányom, nem Én, a ti Jézusotok vagyok az, aki ezeket a szörnyű csapásokat előidézi. Ezeket az ember gonosz bűnei okozzák, akinek a hatalom, a pénz és a világ – saját hasznára való – irányítása iránti vágya kielégíthetetlen.

Míg sok Követőm türelmesen és buzgón fog várni Második Eljövetelemre, addig nő a zűrzavar.

Sokan bukkannak majd fel azt állítván, hogy ők Én vagyok, a Messiás, és be fogják csapni az embereket.

Ne feledjétek, amit mondtam nektek: pont úgy fogok visszatérni a földre, ahogyan elhagytam azt, amikor felemelkedtem a felhőkön át.

Ne vegyetek tudomást arról, aki azt állítja, hogy ő Én vagyok testben, mert ez nem fog megtörténni.

Követőim erősek lesznek az Irántam való szeretetük révén, és arra az egy óhajra kell összpontosítaniuk ami, ha teljesül, örömet és vigaszt fog nyújtani Nekem. Ez az óhaj a lelkek, minden lélek megmentésére irányuló Küldetés lesz, mielőtt Én újra eljövök.

Ne feledjétek, hogy az Irántam való hűség lesz a kulcs az üdvösséghez és a jövőbeni világhoz, amelynek nem lesz vége, mert ez az Új Paradicsom lesz, amely mindannyiatoknak örök életet kínál.

Szeretett Jézusotok

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com