A színfalak mögött rejtőzködő Antikrisztus hamarosan megjelenik a világban



2012. január 19. csütörtök, 20.30

Drága szeretett leányom, töltődj fel erővel most, azért, hogy folytatni tudd az Én legszentebb szavam (üzenetem) hirdetését.

Mindazok, akik hallgatnak az Én legszentebb szavamra (üzenetemre), és hisznek az Én legszentebb szavamban (üzenetemben), nagy kegyelmekben részesülhetnek az Imahadjárat imáinak mondása által.

A tisztítótűz a földön – amit hamarosan megtapasztalnak azok a lelkek, akik igaz bűnbánatot mutatnak bűneikért a Nagyfigyelmeztetés után – nehéz lesz.

Ez a vezeklés fontos gyermekeim.

Ne harcoljatok ellene. Fogadjátok el.

Ti, akik hisztek Bennem, figyeljetek most. Sokasodni fogtok, miután az Én Nagy Irgalmam bemutatásra kerül a világnak, és hangotok visszhangozni fog a pusztából.

Erőtök és harci szellemetek által Egyházam képes lesz túlélni az üldöztetést.

Gyermekeim, nektek nincs mitől félnetek, ha alázatosan jöttök Mellettem.

Alázatos engedelmességetek elengedhetetlen ahhoz, hogy megkapjátok a kegyelmeket, hogy erősek maradjatok, hogy bátran kitartsatok, és hogy az Én hadseregemben harcoljatok az Antikrisztus ellen.

Gyermekeim, az Antikrisztus a színfalak mögött rejtőzködik, de hamarosan megjelenik a világ előtt.

Nincs szégyenérzete, és kérkedni fog humanitárius törekvéseivel. Sokan fognak az ő bájának áldozatul esni, míg vonzani fogja a jószívűeket.

Íme az Imahadjárat (20) imája, ami segít megakadályozni az Antikrisztust abban, hogy elpusztítsa gyermekeimet:

Ó Mennyei Atyám, drága Fiad nevében kérlek, akadályozd meg, hogy az Antikrisztus elcsábítsa gyermekeid lelkét

Könyörögve kérlek, Mindenható Atyám, akadályozd meg az Antikrisztust, hogy rettegésben tartsa gyermekeidet

Könyörögve kérlek, akadályozd meg az Antikrisztust, hogy megfertőzze és beszennyezze teremtményedet, és kérlek, irgalmazz azoknak a szegény lelkeknek, akik tehetetlenek lesznek vele szemben

Hallgasd meg imám drága Atyám, és mentsd meg minden gyermekedet ettől a szörnyű gonosztól.

Szeretett Jézusotok


Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com