A tudósok nyilvánosan fogják tagadni, hogy ez a csoda megtörtént



2012. január 13. péntek, 21.35

Legdrágább leányom, Isteni Irgalmasságom végül meg fog valósulni, és meg fogják érteni végre.

Irgalmasságom – mely rózsaszín égbolttal fog kezdődni – sugarai ki fognak áradni a földre, hogy megmentsék az emberiséget.

Egyetlen egy lélek sem lesz kizárva ebből. Mindenkit – elnököket, királyokat, királynőket, hercegeket, szegényeket, hírességeket, koldusokat, tolvajokat, gyilkosokat, ateistákat és Istenben, az Atyában valamint Bennem, az Ő szeretett Fiában hívőket – meg fog érinteni az Én ajándékom.

A gőgösök alázattal fognak leborulni, amikor látni fogják súlyos bűneiket, ahogy azok az Én szemem előtt megjelennek.

A gonoszok látni fogják Isteni Létezésem fényét, és választaniuk kell majd: vagy elfogadják Szeretetem és Irgalmam, vagy arcul ütnek Engem. Akárhogy is, Isten minden gyermeke látni fogja Irgalmasságom sugarait, és nehéz lesz majd figyelmen kívül hagyniuk ezt a csodát.

Arra kérlek benneteket, mind, hogy imádkozzatok, hogy Irgalmasságomat majd úgy üdvözöljék és fogadják el, mint egy éhes ember, aki megragadja az élet kenyerét. E nélkül a kenyér nélkül meg fognak halni.

Csak két út létezik. Vagy Velem jöttök, a ti Isteni Megváltótokkal, vagy szembe kell néznetek a Pokol tűzével.

Én örökké irgalmas vagyok, de oly kevés idő lesz számotokra, a Nagyfigyelmeztetés után, hogy bűnbánatot gyakoroljatok.

Sok tudós, és a sátán seregébe tartozók arra lesznek felhasználva, hogy nyilvánosan tagadják, hogy ez a hatalmas csoda megtörtént. Imádkozzatok értük, hogy ez a megtévesztés ne térítse el azokat a langyos lelkeket, akik talán kísértésbe esnek majd, hogy ismét hátat fordítsanak Nekem.

Készüljetek gyermekek. Ne feledjétek, ez a Mennyből jövő beavatkozás az egyetlen módja annak, hogy Én meg tudjam menteni az emberiség nagy részét.

Ha nem árasztanám ki Irgalmamat az egész világra, csak nagyon kevés lélek tudna belépni az Én Új Paradicsomomba a földön.

Szeretlek mindannyiatokat, és örömmel fogadlak benneteket Szeretetem és Irgalmam kebelére.

Ne féljetek, lelketek be fog töltekezni az Én Szentlelkemmel. Ez még inkább meg fog erősíteni bennetek, hívőket, az Irántam való szeretetben, és akkor csatlakozni fogtok az Én hadseregemhez, hogy megtérítsétek azokat, akiknek több időre van szükségük, hogy Felém forduljanak.

Megváltótok és az Irgalmasság Királya, Jézus Krisztus

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com