Az egész világra kiterjedő gyónást követően elő fogom készíteni Második Eljövetelemet



2011. január 9. hétfő, 8. 10

Legdrágább, szeretett leányom, az idő gyorsan halad, és a Nagyfigyelmeztetés beharangozza a felkészülést Második Eljövetelemre.

Az egész világra kiterjedő gyónást követően, amikor az emberiség nagy része részesül ezekben a rendkívüli kegyelmekben és áldásokban, Én elő fogom készíteni az utat Második Eljövetelemre.

Az emberiségnek el kell fogadnia, hogy ennek a nagy eseménynek az ideje a küszöbön van.

Ne vesztegessétek el az időt, hogy nem készítitek fel saját, és családtagjaitok lelkét az Én Dicsőséges Visszatérésemre.

Második Eljövetelem véget fog vetni a gyötrelemnek, melyet évezredeken keresztül elviseltetek a földön.

Oly nagyszerű ez a Dicsőséges esemény, hogy mindenkinek elakad majd a lélegzete a csodálattól és a döbbenettől, amint Én megjelenek az égen.

Ennek a nemzedéknek a tagjaiként ti kiválasztattatok, hogy javatokat szolgálja ez a Velem való utazás az Én Új Paradicsomomba, a Béke Korszakában, amelyben Én fogok uralkodni.

Senkit nem szabad kizárni ebből. Egyetlen léleknek sem szabad hagyni, hogy kiessen a hálóból. Ez az Én leghőbb vágyam, hogy mindannyiatokat Magammal vigyelek az Én Királyságomba.

Ez az a dicsőség, amelyre az emberiség vár Kereszthalálom óta.

Titeket, akik nem akarjátok észrevenni Kéréseimet, arra kérlek, hogy kezdjetek el felkészülni most!

Időm egyre közeledik. Utolsó hírnökeimet küldtem most a világba, hogy segítsenek nektek felkészíteni lelketeket. Ez előre meg volt jövendölve.

Ne hagyjátok figyelmen kívül a Nagyfigyelmeztetést, mert ha ezt teszitek, akkor nem ébredtek tudatotokra, és nem fogtok megfelelően felkészülni.

Sok üzenetet fogok közölni mostantól, annak érdekében, hogy a világ készen álljon elfogadni Engem, az ő Uralkodóját.

Szeretett Jézusotok,

Az egész Emberiség Megváltója



Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com