Isten, az Atya: Ti, szeretett gyermekeim, egy csodálatos jövő elé néztek



2012. január 8. vasárnap 14.04

Én vagyok minden teremtés Királya. Én vagyok az Alfa és az Omega, a Kezdet és a Vég. Az egész Emberiség tisztelni fog Engem, Istent, az Atyát, a Magasságos Teremtőt és Királyt.

Legdrágább leányom, az emberiség Irántam, az ő Dicsőséges Mennyei Atyjuk iránt való tiszteletének ideje már nagyon közel van végre.

Szeretett gyermekeim, az Én alázatos szolgálóim imái megmentik a lelkeket, és az emberiség nagy részét a sötétség erőivel szemben, mely beborítja a földet.

Íme, azt mondom mindannyiatoknak, alázatos Követőim, és azoknak, akik hisznek Bennem, az egész emberiség Teremtőjében: egyesüljetek! Egyesülnötök kell, hogy egyetlen erőként tiszteljetek Engem, a ti Atyátokat.

Imádkozzatok egységben most a világ megtéréséért. A Szentlelket kiárasztottam az egész világra 2011. május 10-én. Már oly sok jó lelket meghívott Szavam (Üzenetem) hirdetésére.

Most, hogy a sátán hatalma folyamatosan csökken, annyi lelket fog megtámadni, amennyit csak lehetséges. A legrosszabb támadás Egyházamat fogja érni, és azokat, akik tisztelnek engem, az ő Mennyei Atyjukat.

Egyházam hite tovább fog gyengülni, de akik leborulnak Előttem, azoknak a hite befolyásolni fogja a jó keresztények gondolkodását mindenütt, és közelebb fogja hozni őket Hozzám.

Nagy összezavarodottság van kibontakozóban Gyermekeim között. Mindazok, akiknek a figyelme elterelődik a Hozzám, a Magasságos Istenhez való imádkozásról, halljátok meg most az emberiséghez intézett Kérésemet.

Soha ne engedjétek senkinek, hogy elvonja figyelmeteket az emberiségnek, a lelkek megmentésére adott Szent Szavam (Üzenetem) igazságáról.

Soha ne engedjétek senkinek, hogy visszatartson benneteket attól, hogy imádkozzatok ezekért a szegény meggyötört lelkekért, akiket a sátán fogva tart.

Egyesüljetek gyermekek, és imádkozzatok Irgalomért még egyszer utoljára. Imáitokkal felajánljátok Nekem azt a segítséget, mely az emberiség nagy részének megmentéséhez szükséges.

Te, leányom, a végidők prófétája vagy, aki a legtöbbet fogsz szenvedni. Ezen küldetés miatt, te fogod megkapni az utolsó ilyen jellegű, a világnak szóló üzeneteket, és te leszel az elsőszámú célpontja a sátánnak és az ő csatlósainak.

Jelenleg számos próféta van a világban, akik Általam szentesített szent küldetést kaptak, hogy segítsenek utat mutatni az emberiségnek.

Küldetésed után Én már nem fogok küldeni senki mást, hogy közölje Üzeneteimet, mert a világ, mint tudod, meg fog változni örökre.

A végidők prófétájaként hangodat elsőként leginkább a hívők fogják visszautasítani. Olyan agresszíven fogják ezeket az isteni üzeneteket ellenezni, hogy ez megijeszt és megrémít téged, leányom.

A sátán támadni fogja azokat a szegény szent lelkeket, hogy azzal Engem bántson. Már megvakította a hívők szívét az igazságra.

El fogja ferdíteni az igazságot azok elméjében, akik mély tisztelettel adóznak Nekem, az ő Mennyei Atyjuknak és Szeretett Fiamnak, Jézus Krisztusnak.

De örülj, mert már sok megtérés született más látnokok és próféták segítségével a világon.

Oly sok katasztrófa hárult már el az ő munkájuknak köszönhetően.

Ám egy bizonyos számú büntetés továbbra is érni fogja az emberiséget, annak érdekében, hogy a nemzetek megtisztuljanak.

Leányom, a kígyó hatalma darabokra lesz zúzva, méghozzá hamarosan. Ezért Gyermekeimnek nem szabad félniük a jövőtől. Ti, szeretett gyermekeim, egy csodálatos jövő elé néztek.

Imádkozzatok felebarátaitokért, és teljes mértékben bízzatok Bennem, ez minden, amit tennetek kell.

Ugyan a hamarosan és váratlanul bekövetkező Nagyfigyelmeztetés lelkeket fog menteni, de továbbra is sok imára van szükség.

Most különösképpen a világ minden pontján élő fiatalokért kérem imáitokat.

Ezek azok a gyermekek, akiket a sátán által terjesztett gonosz hazugságok csaltak tőrbe. Ezek azok a gyermekek, akik idejük nagy részét hamis bálványimádásban és egy fantáziavilágban élve töltik.

Nekik van a leginkább szükségük imáitokra.

Egyesüljetek, gyermekek.

Tegyétek félre nézeteltéréseiteket.

Vessétek le gőgötöket.

Boruljatok le szeretetben és alázatban, a szükséges kegyelmeket kérve Tőlem.

Ezek a kegyelmek elárasztják lelketeket a Szentlélek által. Csakis akkor találnak meghallgatásra és válaszra imáitok.

Szeretett Mennyei Atyátok



Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com