A tízszarvú fenevad az Európai Únió


2012. feburár 19. vasárnap, 15.00

Drága szeretett leányom, nem szabad megijedned ezektől az üzenetektől.

Mert ezek az egész emberiség iránti Szeretetem miatt adatnak a világnak.

Az eljövendő események ismerete segíteni fog felkészíteni Gyermekeimet, hogy meg tudják védeni az igazságot.

Figyelmeztetéseim segíthetnek terjeszteni a megtérést, és képessé fogják tenni Gyermekeimet, hogy ismételten felismerjék Ígéretem igazságát, hogy visszajövök újra.

Második Eljövetelem meg fog történni még a ti életetekben, gyermekek.

Ti, e kiválasztott nemzedék, le fogjátok aratni az Én földi Dicsőséges Uralmam csodáit.

Kiválasztott gyermekeim, Én közétek számítom azokat, akik hátat fordítottak Nekem és tagadják Szeretett Atyám, a Magasságos Isten létezését.

Szeretetem körbe fogja ölelni azokat, akik megvetnek Engem. Idővel meg fognak térni.

Nem lesz elégséges ismerni Üzeneteimet, melyek neked, az Én végidő-prófétámnak adatnak, aki megkapta a hét pecsét felnyitásának felelősségét.

Ami igazán számít az a világban levő valamennyi felebarátotok üdvössége.

A két szövetséges, Oroszország és Kína egyesíteni fogja erőit. Ez akkor fog megtörténni, amikor a tízszarvú fenevad felemelkedik, hogy uralkodjon a sokat szenvedett ártatlan emberein.

A tízszarvú fenevad az Európai Únió, leányom, ami Babilonként van említve a Jelenések Könyvében.

Babilon el fog bukni, és a nagy Vörös Sárkány, Kína, és az ő szövetségese, a Medve, Oroszország fogja uralni.

Amikor ez megtörténik, a kommunizmus fog uralkodni, és jaj annak, akit meglátnak, hogy vallását gyakorolja az ő jelenlétükben.

Minden vallás be lesz tiltva, de a keresztények fogják elszenvedni a legnagyobb üldöztetést.

A római katolikusokat egyáltalán nem fogják megtűrni, és titokban kell majd misét tartaniuk.

Az idő elérkezett, gyermekek, hogy valamennyi Követőm elkezdje megtervezni a jövőjét.

Én vezetni foglak benneteket minden időben.

Kezdjetek el felkészülni most, mert meg fogjátok kapni az időt erre.

Ismételten mondom nektek, az ima és még több ima enyhíteni fogja a Fenevad, a Medve és a Vörös Sárkány hatalmát.

Ők nagyon rövid ideig fognak uralkodni, mert utána meg lesznek semmisítve.

A ti Szeretett Megváltótok

Az Emberiség Megmentője

Jézus Krisztus



Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com