Isten, az Atya: Felhívás a Katolikus Egyházhoz, hogy fogadják el az Új Béke – Korszakot a földön



2012. február 23. csütörtök; 16.42

Én vagyok Isten, a Mindenható Atya, a mindenség Teremtője, a Magasságos Isten.

Leányom, fontos, hogy azok, akik a Római Katolikus Egyház tanításait követik, elfogadják a millenniumot – az ezer éves időszakot -, amint azt minden Gyermekemnek megígértem.

Az Én szent Könyvem, a Szent Biblia által tartalmazott szavak nem hazudnak.

Ígéretemet az Apostolok Cselekedetei tartalmazzák.

János Evangélista is hallott szeretett Fiam dicsőséges visszatéréséről, amikor Ő fog uralkodni az új Béke- Korszakban 1000 éven keresztül.

Miért van az, hogy akik azt állítják, értik Szent Szavamat (Üzenetemet), annak egy részét nem fogadják el, míg más részét igen?

Nektek, felszentelt szolgáim, azt mondom most, hogy nyissátok ki az Igazság Könyvét.

Nektek az a kötelességetek, hogy az igazságot hirdessétek.

Nem hallgathattok saját köreiteken belül azokra, akik kiforgatják az igazságot a földi Új Béke – Korszakkal kapcsolatban.

Mi motiválja azon testvéreiteket az Én Római Katolikus Egyházamon belül, akik tagadják az igazságot?

Ti összezavartátok Gyermekeimet.

A Római Katolikus Egyház, az egy igaz Egyház iránti hűségük miatt, ti megtagadjátok Gyermekeimtől a lehetőséget, hogy felkészítsék lelküket az Én Fiam uralkodására a Földi Új Paradicsomban.

A ti kötelességetek Gyermekeimet tájékoztatni az igazságról.

Gyermekeim, nektek soha nem szabad elutasítanotok a Szent Bibliában lévő igazságot, amely az igaz szót tartalmazza.

Gyermekeim, el kell fogadnotok Fiam ígéretét, melyet a halálból való Dicsőséges Feltámadása után tett.

Ő azt mondta, el fog jönni újra. Ez az idő – az Én Szeretett Fiam Második Eljövetelének ideje a földre -, egyre közeledik.

Ha hisztek Fiam ígéreteiben, tudni fogjátok, hogy Ő komolyan gondolja, amit mondott.

Amikor Ő újra eljön, akkor Ő azért jön, hogy uralkodjon, és elfoglalja az Őt megillető trónt az Új Paradicsomban, melyet Én mindannyiatoknak készítettem a földön.

Soha ne vonjátok kétségbe az Én Szeretett Fiamnak, Jézus Krisztusnak Isteni ajkáról eredő szavait.

Tudnotok kell, hogy Én, Szeretett Atyátok azt akarom, hogy ti mindannyian egy családként egyesüljetek Fiammal a Paradicsomban.

Fogadjátok el az igazságot. Ne forgassátok azt ki, és ne változtassátok azt úgy meg, hogy megfeleljen az igazságról alkotott hamis elképzeléseiteknek.

Én vagyok az igazság.

Nem tudtok megváltoztatni Engem, vagy azt, aki Vagyok.

Az igazság szabaddá tesz benneteket.

Szeretett Atyátok

A Magasságos Isten


Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com