A Szent Biblia nincs mellőzve ezen üzenetek érdekében



2012. február 12. vasárnap; 15.00

Drága, szeretett leányom, hiányoltalak téged tegnap. Felébresztettelek az éjszaka során, emlékszel? Túl fáradt voltál, pedig mennyire szerettem volna akkor beszélni veled.

Ma arra kell kérnem téged, hogy mondd el a világnak, a háború fokozódik, és hacsak nem imádkozik több Követőm, akkor egy nukleáris háború fog kialakulni.

Ez közel van, de az imádkozás – Örök Atyám kezével együttesen – elháríthatja.

Több Követőmre van szükségem az egész emberiségnek adott Szent Szavam (Üzenetem) terjesztésére, a ti lelketek javára.

Leányom, téged támadnak azok, akik azt állítják, Atyám Szent Könyve mellőzve van ezen üzenetek érdekében, de ez nem így van.

Üzeneteim ma megerősítik a Szent Bibliában foglalt tanításokat, mert a világon ma oly sokan nem ismerik annak tartalmát.

A végidőkre figyelmeztető jeleket sem fogják felismerni, hacsak fel nem fedem most azokat előtted.

Miért van ez? Fel kell készítenem lelketeket az Én Új Paradicsomomra. Soha ne érezzétek úgy, hogy megpróbállak benneteket egy másik ösvényre terelni.

Mert csak egy út vezet a Paradicsomba, és Én vagyok az, aki el foglak vezetni benneteket annak kapuihoz.

Figyeljetek Szavamra (Üzenetemre).

Hallgassátok meg Hívásomat.

Jöjjetek Velem emelt fővel, szívetekben félelem nélkül, amint Hadseregemet vezetem, hogy segítsen Nekem visszanyerni Királyságomat a földön.

Szeretett Jézusotok

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com