Jézus kinyilatkoztatja a Teljes Búcsút a teljes bűnbocsánatért


2012. január 31. kedd; 21.30

Ezt az üzenetet Maria Divine Mercy (az Isteni Irgalmasságról nevezett Mária) egy másfél órás Szentségimádást követően kapta.

Drága, szeretett leányom, mekkora örömmel tölt el az a szeretet, melyet Irántam tanúsítanak az Én drága követőim, kiknek szeretete oly szorosan összefonódik az Én Szent Szívemmel.

Gyönyörködöm hűséges gyermekeimben, kiknek Irántam való szeretete sok örömet szerez Nekem Fájdalmam közepette.

Ők jelentik a fényt, amely megadja Nekem a szükséges erőt Hadseregem vezetéséhez.

Ezen választott Gyermekeim úgy hiszik, hogy egyedül az ő hitük az, ami elvezette őket Hozzám.

Azt azonban nem veszik észre, hogy az Én Szentlelkem szállt le rájuk – főleg azokra, akiknek nyitott a szívük -, hogy ők Egyházam maradékához csatlakozhassanak a földön.

Azok a szeretett követőim, akik lelkükben engedelmességet, eltökéltséget, és tiszta szeretetet mutatnak, ők lesznek azok, akikre alapozva most újjáépítem Egyházam a földön.

Hadseregem, Irántam érzett szeretete révén, nagyon különleges kegyelmekben részesül most.

Megadom számukra ezt a Teljes Búcsút, hogy képessé tegyem őket Fáklyám hordozására, hogy a megtérést terjeszthessék.

Ezen ajándékom képessé teszi majd őket arra, hogy terjesszék Szent Szavam (Üzenetem) igazságát, amely így megérinti a szíveket, mindenütt, amerre járnak.

Hét egymást követő napon ezt az imát kell nekik imádkozniuk, és meg fogják kapni a teljes bűnbocsánat ajándékát és a Szentlélek erejét:

Ó, Jézusom, Te vagy a világ világossága

Te vagy a ragyogó fényesség, mely megérint minden lelket

Irgalmad és szereteted végtelen

Nem vagyunk méltók a Te kereszthalálod által hozott áldozatra

Mégis tudjuk, hogy nagyobb a Te szereteted irántunk, mint a mi Irántad érzett szeretetünk,

Add meg nekünk, Ó, Urunk, az alázatosság ajándékát, hogy kiérdemeljük a te Új Királyságodat

Tölts el bennünket a Szentlélekkel, így tovább menetelhetünk és vezethetjük a Te hadseregedet, hogy hirdessük a Te Szent Szavad igazságát és felkészítsük testvéreinket Dicsőséges Második Eljöveteledre a földön

Magasztalunk Téged

Dicsőítünk Téged

Felajánljuk magunkat, bánatainkat, szenvedéseinket Neked ajándékként a lelkek megmentésére

Szeretünk téged Jézus

Légy Irgalmas minden gyermekedhez, bárhol is legyenek.

Ámen.”

Menjetek békével szeretett Követőim, és ne feledjétek, hogy az Irántam érzett szeretetetek lángra lobbantja szívemet, és nagy örömet szerez az Én Örök Atyámnak, Áldott Édesanyámnak, az angyaloknak és az összes szenteknek a Mennyben.

Várom a pillanatot, amikor Én majd mindegyikőtöket átölelhetem és Karjaimban tarthatom, hogy megleljétek majd azt a békét, szeretetet és örömet, melyre mindannyian vártok földi életetekben.

Szeretett Jézus Krisztusotok



Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com