Azt gondoltátok, hogy Én mellőzni foglak benneteket az Ítélet Napjáig?


2012. február 2. csütörtök, 15.30

Drága szeretett leányom, mennyire boldog vagyok azért, ahogyan követőim reagáltak az Én nagy ajándékomra, a teljes búcsúra, mely teljes bűnbocsánatot ad.

De milyen szomorú vagyok azokért a hálátlan szívekért, akik elutasítják az Én ajándékomat.

Ezek a lelkek nem értik meg azt, hogy csak Isten, az Atya engedélyezheti ezen teljes bűnbocsánat ajándékát.

Nem lényeges, hogy ez az Én Szent Helytartómon vagy Rajtam, Isteni Megváltótokon keresztül adatik a világnak.

Ami lényeges, az az, hogy már csak kevés idő maradt az emberiség lelkeinek megmentésére.

Azoknak, akik megkérdőjelezik Szavam (Üzenetem), tudniuk kell azt, hogy Én vagyok a ti Isteni Megváltótok, aki a Mennyből beszélek hozzátok.

Nem fogadjátok el azt, hogy Én létezem? Azt, hogy Én szeretnék nektek küldeni egy üzenetet ezekben az utolsó időkben?

Azt gondoltátok, hogy Én majd mellőzni foglak benneteket az Ítélet Napjáig? Hogy Én majd nem fogom felkészíteni lelketeket azáltal, hogy ilyen módon kommunikálok veletek?

Ha hisztek Bennem, akkor hinnetek kell az isteni beavatkozásban is. Ha meg nem hisztek, akkor még nem nyitottátok meg a szíveteket.

Honnan tudjátok, hogy Én vagyok?

Arra kérlek benneteket, hogy üljetek le most és beszéljetek Hozzám bizalmasan. Kérjétek Tőlem a Szentlélek kegyelmét, és Én azonnal válaszolni fogok a nyitott és tiszta lelkeknek.

Vessétek le páncélotokat és engedjétek, hogy Én átadhassam nektek ezt a különleges ajándékot.

Tudnotok kell, hogy megbántotok Engem, ha elutasítjátok az Én ajándékomat. Ez azt is jelenti, hogy Irgalmamat is el fogjátok utasítani?

Hajtsatok fejet, és kérjétek a megbocsátást. Ha alázatos hálával jöttök Hozzám, Én világosságot fogok adni nektek az igazságra.

Ha felnyitjátok szemeteket az igazságra, a megértés könnyeit fogjátok ontani, és hálásak lesztek Nekem végül az Én nagy ajándékomért, a (teljes) bűnbocsánat ajándékáért.

Isteni Megváltótok

Jézus Krisztus



Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com