Isten, az Atya: A világ büntetésen fog keresztülmenni – Beavatkozásomra szükség van



2012. február 4. szombat; 15.00

Leányom, a világ hamarosan büntetésen megy keresztül, az emberiség által folyamatosan elkövetett szörnyű bűn eredményeként.

Miközben ezen büntetés nagy része elhárult, az Én kezem most le fog sújtani arra a gonoszságra, melyet jelenleg elkövetnek a világ minden sarkában.

Azt a sok Ellenem, Isten, az Atya ellen irányuló gyűlöletet meg kell állítani, vagy Gyermekeim még nagyobb borzalmakat fognak elszenvedni.

Én most készítem fel a világot azokra a változásokra, melyek szükségesek a föld megtisztulásához, azért, hogy Tervem szerint megmentsem az emberiséget.

Oly sok lélek gyötrődik a bűn által.

Én vagyok a Mindenség Teremtő Istene, és nem fogom hátradőlve nézni, hogy Gyermekeim elpusztítják egymást.

Leányom, van egy gonosz terv az emberiség nagy részének egy háború általi elpusztítására.

Ezek a háborúk nem véletlenek.

Észrevettétek, hogy mennyi háború van folyamatban, oly sok országban, mindenütt?

Ez az Antikrisztus műve, aki türelmesen várja az ő dicsőséges pillanatát a földön.

Amikor a nemzetek térdre rogynak, Ő, az Antikrisztus, be fog masírozni, és hamis békét teremt az ő saját, fondorlatos módján. Ez a megtévesztés álarca lesz.

Az Én büntetésem azokra a nemzetekre fog lesújtani, akik részt vesznek ebben a nagy csalásban, mely a világ kontrollálására irányul, az országok elfoglalása által.

Légy erős, leányom, mert ez az időszak, amikor a föld meg fog remegni, nem fog sokáig tartani. Ez szükséges annak érdekében, hogy Gyermekeim felébredjenek.

Ők, a Gyermekeim, már figyelmeztetve lettek, de Hangomat megvetik.

Szegény gyermekeimnek – akik jó életet élnek, és akik kétségbeesetten nézik a gonoszt a világ(uk)ban – meg kell érteniük, hogy az Én beavatkozásomra szükség van.

Ha Én nem állítom meg azt, ami jelenleg történik, akkor az emberiség nagy része el lesz pusztítva.

Imádkozzatok, hogy Gyermekeim majd imádkozzanak a békéért országaitokban.

Soha ne féljetek hirdetni Szavamat (Üzenetemet), még akkor sem, ha üldöznek benneteket. Mert, ha csak egy lélek megvallja hitét hangosan, elég ahhoz, hogy százak megtérjenek.

Menj békével. Az idő elérkezett arra, hogy Én, Isten, az Atya engedélyezzem a pecsétek feltörését. Csak akkor fogja elfogadni az emberiség, hogy ők tehetetlenek.

Nem ők irányítják a világot, mert ez nem lehet így.

Csak az egész Emberiség Teremtőjének van hatalma a sátán fölött, és Én most majd büntetést szabadítok azokra a hideg szívűekre és sötét lelkűekre, akik hűséget fogadtak neki.

A (meg)tisztulás utolsó szakaszai most kezdődnek.

Isten, az Atya


Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com