A világotokban lévő szabadkőműves csoportok tevékenysége már folyamatosan gyengül



2012. május 9. szerda, 21.00

Drága, szeretett leányom, azok közül, akik ismerik Tanításaimat, végül egyre többen elfogadják, hogy Én kommunikálok most a világgal, ezeken, a neked adott üzeneteken keresztül.

A Szentlélek ereje rá fogja ébreszteni azokat, akiknek Atyám iránti szeretete halott, hogy ízleljék meg az Ő Szeretett Fiának Szavát (Üzenetét).

Én, Jézus Krisztus, szeretnék bátorítást adni nektek a szenvedésben és a megpróbáltatásokban, amelyet talán éppen most tapasztaltok.

Ez a szenvedés nem fog sokáig tartani.

Irántatok érzett Szeretetem olyan erős, és Irgalmam oly hatalmas, hogy Én nem fogom engedni, hogy elszenvedjétek azokat a gyötrelmeket, melyeket azok okoznak nektek, akik irányítani és ellenőrizni akarják nemzeteteket.

A világotokban lévő szabadkőműves csoportok tevékenysége már folyamatosan gyengül.

Imáitok enyhítették az ő gonosz tetteiket, és eredménytelenné tették azokat.

Ők megpróbálják lerombolni hiteteket, de ti – Maradék Egyházam – fogjátok életben tartani az igazság lángját.

Nem szabad félnetek, ha bíztok Bennem.

Csak azáltal érezhetitek magatokat békességben, ha bíztok Bennem, a ti Jézusotokban.

Kérlek, maradjatok Szent Szívemhez közel, és ne engedjétek, hogy a félelem tönkretegye az életeteket.

Ha szerettek Engem és úgy éltek, ahogyan azt ti tudjátok, hogy Én elvárom tőletek, akkor szeretetben, imában és elégedettségben kell élnetek életeteket.

Amikor szenvedtek, ajánljátok fel Nekem szenvedéseteket, és lépjetek tovább.

Ne hagyjátok, hogy bármi is elfordítsa szíveteket Tőlem.

Maradjatok a Közelemben, és Én majd megvédelek, irányítalak benneteket, és elvezetlek titeket a biztonságba.

Szeretett Jézusotok

Az Emberiség Megváltója

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com