Második Eljövetelem előkészületei már meglehetősen előrehaladottak



2012. május 10. csütörtök; 20.38

Második Eljövetelem előkészületei már meglehetősen előrehaladottak.

A világon sok ember megmenekülhet, és meg is fog menekülni most, szeretett Követőim és a kiválasztott lelkek imáinak köszönhetően. Sokkal többen, mint ahányan a Hozzám közelállók áldozathozatala nélkül lennének.

Arra vágyom, hogy mindannyiatokat elvigyelek az Új Béke – Korszakba, a földi Új Paradicsomba.

Bárcsak meghallgatnának azok a konok, makacs lelkek, akik visszautasítják Irgalmas Hívásom, és akiknek meg kell menteniük saját magukat a Szememben.

Sok a langyos hívő, akik nem alkalmasak arra, hogy belépjenek Új Királyságomba. Az ő zárt és megkeményedett szívük elutasít Engem most, amint Beszélek.

Ők képmutatóak Velem szemben a Templomokban, mégis azt állítják, hogy követnek Engem.

Most, hogy kinyújtom és kitárom Irgalmas Kezem, hogy megfogjam a kezüket, ők félrelöknek Engem.

Nagyon gyanakvók, meglehetősen híján vannak a valódi megértésnek, hogy miként is kommunikálok a világgal a Mennyből, mégis azt állítják, hisznek Istenségemben.

Ugyanakkor nem fogadják el, hogy Nekem hatalmamban áll Isteni Kinyilatkoztatásokon keresztül szólni a világhoz.

Elmulasztják az esélyt, hogy megragadják a rendkívüli kegyelmeket, melyeket nekik óhajtok adni, hogy Szent Szívemhez vonjam őket.

Ez majdhogynem olyan, mint egy éhségtől szenvedő falu, melynek nincs mit ennie, miközben lassan éhen hal.

Ugyanakkor Én ott állok mellettük, és fel tudom nekik kínálni az Örök Élethez szükséges valamennyi táplálékot és élelmet, de ők nem látnak Engem.

Sokan nem akarnak (meg)látni Engem, mert kétségeik vannak afelől, hogy Én beszélni tudnék most velük.

Követőim, segítenetek kell Nekem megmenteni és megvédeni a világban azokat, akik nem hisznek az ezen a világon kívüli világban, vagy akiket nem érdekel az.

Hamarosan meg fogják érteni, hogy nekik van egy lelkük. Majd akkor foglak megkérni mindannyiatokat, hogy hirdessétek Szavamat, hogy az egész emberiség az Új Paradicsomomban élhessen.

Kérlek, terjesszétek Szavamat, Imáimat, Üzeneteimet és Figyelmeztetéseimet minden léleknek, különösen azoknak, kiknek nincs hitük vagy tudomásuk Ígéretemről, miszerint visszatérek ítélni, élőket és holtakat.

Nekik nincs már sok idejük, ezért arra buzdítalak benneteket, imádkozzatok az ő lelkükért.

Jézusotok

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com