Egyre közeledik a Nagyfigyelmeztetés bekövetkezésének ideje



2012. május 21. hétfő, 20.15

Drága, szeretett leányom, egyre közeledik a Nagyfigyelmeztetés bekövetkezésének ideje.

De még mindig nagyok sok a teendő, a lelkek, Nagy Irgalmasságomra való felkészítésében.

Hívom mindazokat, akik szeretnek Engem, hogy imádkozzanak állhatatosan az Általam áhított globális megtérésért.

Nagyon sokan fognak Karjaimba futni, lelküket elárasztja a megkönnyebbülés, mert tudni fogják, hogy Én vagyok az, az ő Szeretett Jézusuk, aki hívom őket.

Nagyon sokan fognak harcolni az Igazság ellen, amikor az feltárul előttük. A bizonyíték, amit Én fel fogok tárni, nem lesz elég ahhoz, hogy lángra lobbantsa a szeretetet lelkükben.

Őket már ellopták Tőlem, és mégsem akarnak szabadulni az őket foglyul ejtő fenevadtól, aki elnyelte az ő lelküket.

Leányom, terjesszétek Szavamat, amilyen gyorsan csak tudjátok.

Ne törődjetek azok gúnyolódásaival, akik próbálnak megállítani benneteket.

Keljetek fel, és hirdessétek az Én Legszentebb Szavam, bármi áron.

Azok, akik azt állítják, hogy az Én Nevemben beszélnek, és megpróbálnak megalázni benneteket, ők folyamatosan keresztre feszítenek Engem. Ők nem titeket, hanem Engem, az ő Szeretett Megváltójukat kínozzák.

Az emberi vélemény nem számít. Csak a lelkek számítanak, akiket Én szeretnék megmenteni.

Imádkozzátok ezen, az Imahadjárat (55)-ös imáját: Felkészülés a Nagyfigyelmeztetésre

Ó, Drága Jézusom, kérlek nyisd meg Isten valamennyi gyermekének a szívét a Te Nagy Irgalmasságod ajándékára

Segítsd meg őket, hogy elfogadják a Te Isteni Irgalmasságodat, szeretettel és hálával

Engedd, hogy alázatossá váljanak Előtted, és bűneik bocsánatáért esedezzenek, hogy a Te Dicsőséges Királyságod részévé válhassanak. Ámen.”

A világban hamarosan sok millióan fogják meghallani Hívásomat, és több lélek tud és fog megmenekülni.

Sose feledjétek Isteni Irgalmasságom Rószafüzérének naponta történő imádkozását a lelkek megmentéséért.

Menjetek békével és szeretettel.

Szeretett Jézusotok





Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com