Szólítalak mindannyiatokat, akik nem ismertek Engem

2012. április 30. hétfő; 17.45

Legdrágább, szeretett leányom, magyarázatot kell adnom azoknak az embereknek, akik hisznek Istenben, de nem járnak templomba, vagy nem imádkoznak.

Sokan nem tudják, hogyan kell imádkozni. Kicsit olyan ez, mint ahogyan te is nehéznek találtad ezt, leányom.

Az ima kérést jelent.

Az ima beszélgetést jelent.

Az ima a szeretet kimutatását és hálaadást jelent.

Sok jó szándékú és nagylelkű ember ma nem tudja, hogyan kell imádkozni. Néhányaknak nem lesz ínyére, és kínosnak fogják érezni.

Mások úgy fogják érezni, hogy imáik nem is számítanak.

Ó, mennyire szeretem ezeket a különleges lelkeket. Oly messzire eltávolodtak, és Én mégis mennyire vágyom arra, hogy megmutassam nekik mély Szeretetemet.

Szólítalak mindannyiatokat, akik nem ismertek Engem. Nem kell félnetek Tőlem. Mindössze annyit kell tennetek, hogy kéritek, vegyelek védelmembe benneteket, és nyújtsak vigaszt nektek.

Hadd bizonyítsam Szeretetemet! Beszéljetek Hozzám saját egyszerű szavaitokkal. Semmi sem fog megbotránkoztatni Engem.

Mondjátok el Nekem bizalommal aggodalmaitokat, Én meg fogom nyugtatni szíveteket. Hadd segítsek nektek megérezni az igazi békét.

Kérjetek Engem, hogy eloszlassam kétségeiteket. Én meg fogom mutatni nektek az igazságot, azért, hogy gondjaitok már ne tűnjenek olyan rossznak.

Honnan fogjátok tudni, hogy Én hallak benneteket? Hogyan lehettek majd biztosak abban, hogy Én válaszolni fogok nektek?

Csak üljetek le csendben, és kérjetek Engem, hogy segítsek nektek ezzel az imával, amely segít nektek megnyitni a szíveteket Felém, és segít nektek, Segítségemet kérni.

Imahadjárat (50) Jézusom segíts, hogy megtudjam, ki vagy Te

Ó, Drága Jézusom, segíts, hogy megismerjelek Téged
Bocsásd meg, hogy ezidáig nem beszélgettem Veled
Segíts békére lelnem ebben az életben, és segíts, hogy meglássam az örök élet igazságát
Nyugtasd meg szívemet
Enyhítsd aggodalmaimat
Adj nekem békét
Nyisd meg most szívemet, hogy betölthesd lelkemet a Te szereteteddel.
Ámen.”

Sokan közületek most még nem fognak eljönni Hozzám. De ez rendben van.

A nehézségek, az összezavarodottság és a félelem idejében jönni fogtok.

Minden nap mellettetek állok, még ha ezt nem is veszitek észre.

De hamarosan látni fogtok Engem, és tudni fogjátok Ígéretem igazságát, az örök élet adományát Testben, Szellemben és Lélekben.

Várom hívásotokat. Akkor vihetlek el benneteket az Új Békekorszak és az Új földi Paradicsomom kapuihoz, ha eljött az ideje.

Barátotok

Szeretett Jézusotok

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com