Súlyos fájdalmat és gyötrelmet okoznak Nekem azok a szekták, akik titokban azon munkálkodnak, hogy megdöntsék a Szentszéket



2012. május 6. vasárnap, 19.30

Drága, szeretett leányom, azért jövök, hogy könyörögve kérjem Követőimet, enyhítsék Szenvedésemet.

Súlyos fájdalmat és gyötrelmet okoznak Nekem azok a szekták, akik titokban azon munkálkodnak, hogy megdöntsék a Szentszéket.

Mily nagyon bántanak Engem.

Nehéz elviselni az általuk, Ellenem szőtt összeesküvés csalárdságát és kegyetlenségét.

Reszketek, amikor látom azt a totális gyűlöletet, amit Irántam éreznek a szívükben.

A sátán ellopta az ő lelküket, értelmüket, szellemüket és testüket. Ők továbbra is Isten gyermekei, de nem akarják, hogy bármi közük legyen Atyámhoz.

Terveik épp most valósulnak meg, szemetek előtt, sőt Felszentelt Szolgáim szeme láttára, bár ők nem látják ezt.

Meghasad a Szívem attól, hogy milyen gonosz módon rejtőzködnek, és mégis sikerül irányítaniuk Egyházamat.

Én bármit meg fogok tenni annak érdekében, hogy megállítsam őket, de a lelkük nagyon fekete.

Leányom, szenvedésed fel lesz használva azon lelkek üdvösségének segítésére, akikben még talán van egy szikra szeretet, és válaszolni fognak Hívásomra.

Arra buzdítalak benneteket, hogy imádkozzatok – mintegy elkötelezett hadseregként munkálkodva – ezekért a lelkekért, akiknek kevés szeretet van a szívében Isten iránt.

Még jelen van a világosság, Atyám Isteni Világossága, a lelkükben. Csak az ima és a szenvedés segíthet rajtuk.

Ők nem fogják, és nem is tudják legyőzni Egyházamat, mert Én vagyok az Egyház.

Követőim, ti vagytok az Egyház. Nem tudnak küzdeni a Világosságban levők ellen, mert a Világosság megvakítaná őket.

Idővel rájönnek majd, hogy csak másodperceik vannak, hogy meghozzák a végső választást.

Imádkozzatok, hogy ők elfogadják majd Irgalmas Kezem, ahelyett, hogy hagynák, hogy elnyelje őket a tüzes tó az örökkévalóságig.

Ezen lelkek miatt, akik bemocskolják Egyházamat, Én a nap minden másodpercében újra átélem az Oszlopnál történt ostoroztatást.

Addig nem fogok megpihenni, amíg meg nem tudom menteni őket.

Segítsetek Nekem. Arra kérem valamennyi Követőmet, hogy imádkozzatok az ilyen bűnösökért.

Szeretett Jézusotok



Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com