Az irántad való gyűlölet növekedni fog. Azt fogják mondani neked, hogy ez a munka a sátántól való



2012. április 11. szerda; 21.20

Drága, szeretett leányom, miért van az, hogy időnként megkérdőjelezed a kegyelmeket, melyeket Én adok neked?

A lélekbelátás ajándékát azért kaptad, hogy meg tudd különböztetni azon szegény lelkek szándékait, akik megpróbálják majd aláásni Szent Szavamat (Üzenetemet).

Ez az ajándék képessé tesz téged arra, hogy könyörületet érezz az ilyen lelkek iránt, és segíts nekik megtalálni az örök élethez vezető igaz utat, és hogy megszabadítsd lelküket a kíntól, melyet elszenvednek.

Ez az ajándék lehetővé teszi számodra, hogy felismerd a hamis prófétákat.

Azonnal tudni fogod, ki az, aki az Én nevemben jön, és ki az, aki nem.

Először a nyugtalanság és az aggódás szörnyű érzését fogod tapasztalni a félelemtől, mert fel fogod ismerni a sátán ténykedését. Azonnal tudni fogod, amikor ő jelen van másokban.

Mikor ő másokon keresztül támad téged, úgy fogod érezni, mintha gyomorszájon vágtak volna.

Émelyegni fogsz, ha olyasvalakivel kerülsz szemtől szembe, akinek lelkét ellopta a sátán, remegés és szédülés lesz úrrá rajtad.

Mindamellett az ilyen lelkekhez az Én szavaimmal fogsz szólni, és olyan erővel, melyről tudni fogod, hogy nem a sajátod.

Sokan, kik tiszta lélekkel jönnek hozzád, érezni fogják, amint a világosság és Jelenlétem átjárja testüket.

Néhányan, akik Irántam alázatos szívvel és mély szeretettel vannak, nem fognak majd válaszolni a lelkedet betöltő Szentlelkemnek.

Leányom, ez most egy nehéz szakasza a küldetésednek.

A gyűlölet növekedni fog irányodba.

Azt fogják mondani neked, hogy ez a munka a sátántól való.

Hát nem tudod, hogyan dolgozik a sátán, a csaló? Hogy ő meggyőzi a jó lelkeket arról, hogy mikor az Én Szavamat hallják, az nem Tőlem való?

A sátán megpróbál meggyőzni másokat, a tőle való félelmük révén, hogy a rá jellemző tulajdonságok jelen vannak bennük.

Kételyeket ébreszt és gyötrelmet, kínt okoz a lelkekben, megtévesztvén őket. Vakká téve őket az igazságra, és meggátolva őket abban, hogy megkapják a Szándékaim szerinti kegyelmeket, melyekkel a lelküket szentelném meg.

Azokat támadja a legjobban, akik a legközelebb állnak Hozzám.

Ez nemcsak a látnokokra és prófétákra vonatkozik, de az igaz lelkekre is, akiknek segítségére Nekem szükségem van Hadseregem létrehozásához.

Ez a hadsereg le fogja győzni a sátánt. A sátán tudja ezt, és sosem fogja feladni a lelkek utáni kutatását.

Ne feledjétek a következő gondolatot. A sátán nem rendelkezik azzal a hatalommal és erővel, amellyel Én rendelkezem. Ő nem tudja legyőzni a Szentháromságot. A sátán tehetetlen Édesanyámmal szemben, aki felhatalmazást kapott arra, hogy elpusztítsa őt. A sátán fél tőle.

Mindazok, akik kételkednek Szavamban, melyek ezen üzeneteken keresztül adatnak, kérlek, kérjétek szeretett Édesanyámat, hogy hozzon benneteket közelebb Szent Szívemhez.

Kérjétek őt, hogy borítson be benneteket az ő szent palástjával, és adja meg számotokra a szükséges védelmet a gonosz ellen.

Ne feledjétek, a gonosz tele van gyűlölettel.

Ha bármilyen gyűlöletet éreztek szívetekben – különösképpen az Én szent hírnökeim iránt -, tudnotok kell, hogy a sátán kísért benneteket, hogy vétkezzetek.

Ekkor kell kérnetek Tőlem a kegyelmeket, hogy megerősítsenek benneteket.

Ne feledjétek, Én sosem fogok hátat fordítani egyikőtöknek sem, köztük azoknak sem, akik gyűlölik Hírnökeimet, és azoknak a lelkeknek sem, akik elutasítanak Engem.

Szeretett Megváltótok

Jézus Krisztus

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com