Még azokat is szereti Isten, az Atya, akik szörnyű bűnt követnek el


2012. április 20. péntek, 15.45

Drága, szeretett leányom, el kell mondani Gyermekeimnek azt a nagyfokú szeretet, amit Szent Szívemben érzek minden gyermek iránt, akik megszülettek ezen a földön.

Még azokat is szereti Isten, az Atya, akik szörnyű bűnt követnek el.

Mindannyian Isten gyermekei vagytok.

Emiatt bánt, gyötör és okoz fájdalmat nektek a sátán, és az ő démonai.

A sátán seregébe tartozó megátalkodott bűnösöknek – akik tudják, hogy Isten létezik, de azt választották, hogy a fenevadat bálványozzák – tudniuk kell a következőt.

Mindegy mennyire tisztelitek a sátánt, ne felejtsétek el, hogy ő nem szeret titeket.

Ő gyűlöl benneteket, és el fog pusztítani titeket.

Ígéretei – melyben egy paradicsomot kínál nektek mind a földön, mind azon túl – üres hazugságok.

Hamarosan meg fogjátok kapni az Irántatok érzett szeretetem bizonyítékát. Nem lesz kétség szívetekben, hogy Én, a ti szeretett Jézusotok, szeretnélek átölelni benneteket, megbocsátani nektek, és elhozni nektek az örök békét, szeretetet, örömet és boldogságot az Én Új Királyságomban, az Új Paradicsomban.

Soha ne féljetek hátat fordítani az általatok élt életnek, amelyben bálványoztok minden állítólagos ajándékát a gazdagságnak, a szexnek és más anyagi kényelemnek, melyeket a sátán kínál nektek, akinek földi uralkodása hamarosan véget ér.

Csak Én, a ti szeretett Jézusotok, tudlak megmenteni benneteket.

Irgalmam oly hatalmas, hogy Én bármit megbocsátok majd nektek, ha bűnbánatot éreztek.

Siessetek Hozzám most.

Ne vesztegessetek el egyetlen másodpercet sem, mert jövőbeli boldogságotok forog kockán.

Én örök életet, békét, szeretetet, örömet ígérek nektek, és egy gyönyörű Paradicsomot, ahol szeretve és dédelgetve lesztek, és ahol semmiben nem fogtok hiányt szenvedni.

Ha nem tudjátok most elfogadni Irgalmas Kezemet, akkor – ha eljön az idő az utolsó napon – fogtok kapni még egy esélyt, hogy Irgalomért könyörögjetek Hozzám.

Amikor eljön ez a nap, sokan fel fogjátok ismerni a hibákat, melyeket elkövettetek.

De én még akkor is át foglak ölelni benneteket, mint egy rég elveszett, hőn szeretett gyermekét Istennek, függetlenül attól, hogy mennyire szenvedtetek a gonosz keze által.

Minden, amit tennetek kell majd, hogy hívtok Engem és Irgalmamért könyörögtök.

Ha most benne vagytok a megtévesztés és a gonoszság hálójában, ahonnan nem tudtok kiszabadulni, akkor Én arra kérlek benneteket, hogy hívjatok Engem a következő imádkozásával:

Imahadjárat (46) Szabadíts meg engem a sátán kötelékeitől

Ó, Jézusom, elvesztem, össze vagyok zavarodva, és úgy érzem magam, mint akit foglyul ejtett egy háló, amelyből nem tudok szabadulni

Bízom benned, Jézusom, hogy a segítségemre sietsz, és megszabadítasz a sátán, és az ő démonainak kötelékeitől

Segíts nekem, mert elvesztem

Szükségem van a Te szeretetedre, mely erőt ad nekem, hogy higgyek és bízzam Benned, azért, hogy megmenekülhessek ettől a gonosztól, és láthassam a világosságot, így végre megtalálhassam a békét, a szeretetet és a boldogságot.

Ámen.”

Szeretett Jézusotok