Szűz Mária: Gyermekek, amikor nehéznek vagy fájdalmasnak tűnő időszakok vannak, mindig hívjatok Engem



2012. április 22. vasárnap, 10.00

Gyermekem, Fiam nagyon boldog azért, hogy az Ő szeretett hadserege Szent óhajának engedelmeskedve imádkozza Imahadjáratának imáit.

Ezek a modern időkre szóló imák segítenek Isten minden gyermekének a szükséges védelemre lelni, hogy megbirkózzanak a nehéz időkkel, mellyel nagyon sok lélek néz most szembe.

Gyermekek, amikor nehéznek vagy fájdalmasnak tűnő időszakok vannak, mindig hívjatok Engem, a ti Szeretett Édesanyátokat, hogy járjak közben Drága Fiamnál a nevetekben.

Mindig emlékezzetek arra, hogy az Istennek felajánlott személyes áldozataitok nagyon sok lelket segítenek megmenteni a földön.

Imáitok mindig meghallgatásra találnak.

Soha nincsenek figyelmen kívül hagyva, hanem Atyámnak, az Ő Akarata szerint van gondja rájuk.

Ezért türelmesnek kell lennetek, gyermekek. Mindig helyezzétek teljes bizalmatokat Fiamba.

Adjátok át Neki minden félelmeteket és szenvedéseteket, aztán bíznotok kell abban, hogy Ő majd gondot visel mindenre.

Közületek azon hívőknek, akik nehéznek találjátok az imádkozást, vagy Fiam iránti szereteteteket életben tartani, íme egy különleges ima, az Imahadjárat (47)-es imája, mely segít újraéleszteni Jézus iránti szereteteteket.

Imahadjárat (47) Ima Jézus iránti szeretetetek újraélesztésére

Ó, áldott Édesanyám, az egész világ Üdvösségének Anyja, imádkozz, hogy Jézus iránti szeretetem újraéledhessen

Segíts éreznem az Ő Szeretetének tüzét, hogy az eltöltse lelkemet

Segíts nekem, hogy jobban szeressem Jézust

Imádkozz, hogy hitem, Fiad iránti szeretetem és odaadásom erősebb legyen

Oszlass el minden kételyt, mely kínoz engem, és

Segíts, hogy tisztán lássam az igazság Isteni Világosságát, mely szeretett Fiadból, az egész emberiség Megváltójából árad.

Ámen.”

Menjetek békével, gyermekek. Ne feledjétek, amikor szívből kértek engem, hogy imádkozzam értetek, én, az Üdvösség Anyja, mutatom majd be kéréseteket szeretett Fiamnak.

Én soha nem fogok figyelmen kívül hagyni egyetlen kérést sem, ha ezek megegyeznek Fiam óhajával, és az Atya Szent Akarata szerint valók.

Tanuljatok meg jobban bízni, gyermekek. Amikor bíztok Drága Fiamban, azzal bizonyítjátok az Iránta való szereteteteket.

Ha szeretetetek gyenge, akkor a Belé vetett bizalmatok is gyenge lesz.

Közületek csak azok lesznek megáldva a hitetek megerősítésére adott kegyelmekkel, akik megalázkodnak Fiam előtt.

Soha ne adjátok fel, amikor kétségbeesettnek érzitek magatokat.

A kétségbeesést a gonosz okozza.

Csak forduljatok hozzám, és én imádkozni fogok, hogy a béke visszatérjen a lelketekbe.

Ha ezt teszitek, akkor képesek lesztek ellene mondani a gonosz kísértésének, és szabadokká váltok.

Áldott Édesanyátok

Az Angyalok Királynője

Az Üdvösség Anyja

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com