Én, a ti szeretett Jézusotok, soha nem tudnám tönkretenni, elpusztítani az Én saját Egyházamat


2012. április 16. hétfő, 18.00

Drága, szeretett leányom, Én Isten minden gyermekéhez szólok, és biztosítalak bennetek, hogy Én, a ti szeretett Jézusotok, sosem tudnám tönkretenni, elpusztítani az Én saját Egyházamat.

Én azonban nem fogom hátradőlve végignézni, ahogy Egyházam szétesik egy bizonyos szekta keze által, akinek nincs joga szerephez jutni a Szentszékben.

Mert pontosan ez az, amit a Hamis Próféta és a sátánt bálványozó csalók próbálnak tenni. Ők le akarják dönteni, és apró darabokra akarják zúzni a Katolikus Egyházat.

Gyermekeim, így fog a sátán részt venni Isten, a mindenség teremtője elleni végső lázadásban.

Egyházam elpusztítására irányuló eme gonosz terv már száz éve folyamatban van, de 1967 óta fokozódik.

Sok csaló, akik tagjai ennek a gonosz, sátánimádó szektának, beléptek a szemináriumokba, hogy megvessék a lábukat a Vatikánban.

Hatalmuk, melyet Isten, az Atya enged meg, korlátozva volt mostanáig. Ahogy a végidők közelednek, ez változni fog.

Ez a gonosz szekta most be fogja vetni minden hatalmát, hogy biztosítsa, hogy ők válasszanak majd egy új utódot Szent Helytartóm, XVI. Benedek pápa helyett.

Mindazok, akik ismerik Tanításaimat, látni fogják a különbségeket a Szentmise szövegében.

Új világi törvényeket fognak bevezetni, amelyek meggyalázzák Kereszthalálomat.

Sok buzgó Követőm látni fogja ezt, és bántani fogja őket. Észrevételeiket el fogják utasítani, és sok szentség kiszolgáltatását megszüntetik majd.

Ezért szükséges a nagyfokú előkészület.

Azok a katolikusok, akiket ez bántani fog, és meg lesznek döbbenve, kérem ne feledjék, hogy Én itt vagyok.

Kiáltsatok Hozzám, szeretett Jézusotokhoz, és tudjátok, hogy nem szabad félnetek hirdetni Tanításaim igazságát.

Nem szabad félnetek hátat fordítani az eretnekségnek.

Én majd vezetlek és oltalmazlak benneteket utatokon, és a Szentlélek ereje fog vezetni benneteket.

Szeretett Megváltótok

Jézus Krisztus

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com