Imádkozzanak Hozzám tisztánlátásért


2012. április 2. hétfő, 15.30

Legdrágább, szeretett leányom, meg kell pihenned most, mert folytatódnak a támadások azok részéről, akik nem tudják elfogadni igaz Szavamat (Üzenetemet).

Nem megengedett számodra, hogy megvédd Szavamat (Üzenetemet), sőt most Én arra utasítalak téged, hogy ne foglalkozz azokkal, akik kételkednek Szavamban (Üzenetemben), mert ez nem a te felelősséged.

Leányom, bármennyire is csábító bizonyítani – az ezekben az időkben, az emberiséghez intézett – Legsztentebb Szavam (Üzenetem) hitelességét, nem szabad ezt tenned.

Én soha nem feleltem a kivégzőimnek Keresztre feszítésem során. Ne próbálj válaszolni azoknak, akik szeretnének üldözni Engem Üzeneteimen keresztül.

Nem rád haragszanak, leányom, hanem Énrám.

Én csak azt mondhatom el a világnak, hogy hogyan készüljön fel Második Eljövetelemre, de nem kényszeríthetem őket.

Ne törődj az efféle gúnyolódásokkal. Sokan közülük őszinte, igaz lelkek, akik szükségét érzik annak, hogy kérdéseket tegyenek fel. De számodra nem engedélyezett, hogy így cselekedj. Imádkozzanak Hozzám tisztánlátásért. Csak Én vagyok felelős az ő lelkükért. Még akkor sem a te felelősséged, amikor felajánlod szenvedésedet a lelkek megmentéséért.

Menj tehát, és mondd meg azoknak, akiknek kétségeik vannak, mint Tamás Apostolomnak, hogy Én voltam az, aki szembenéztem vele Feltámadásom után, amikor Én előtte álltam. Csak amikor megérintette Sebemet, akkor hitt teljesen.

Sajnos, a világban sok léleknek nem adatik meg ez a luxus.

Tudniuk kell, hogy az idő rövid, hogy felkészítsék lelküket. Ez az ő saját szabad választásuk, hogy válaszolnak Hívásomra, vagy sem.

Jézusotok

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com