Szűz Mária: Én vagyok a közbenjáró. Én magam fogom Drága Fiam elé vinni imáitokat.



2012. március 30. péntek; 23.45

Gyermekem, tudnod kell, hogy ahogy Fiam hozzátok intézett üzenetei változnak, és feltárják mind a múlt, mind pedig a jövő eseményeit, úgy egyre több támadás fog téged érni.

Fiam Szent Szavát (Üzenetét) mindig is el fogják utasítani azok, akik nem hajlandók meghallgatni Őt.

Az emberi vélemény nem fontos.

Fiam kommunikálása a világ felé most túl fontos ahhoz, mintsem hogy megengedje azoknak, akik szembehelyezkednek ezekkel az üzenetekkel, hogy késleltessenek téged, vagy eltérítsenek ettől a munkától.

Most van itt az ideje a Fiam, Kereszten való Kínszenvedése feletti, alázatos elmélkedésnek.

Gyermekeimnek meg kell tisztelniük az Általa, az egész emberiségért hozott áldozatot, a Neki szánt saját személyes áldozathozatalukkal a Nagyhét során.

Imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok gyermekek a békéért a világban.

Imádkozzatok a Pápa védelméért is, a Katolikus Egyházzal szembeni ádáz ellenállás ezen idejében.

Az imádságra, az alázatosságra és a Fiam iránti egyszerű hűségre van szükség ahhoz, hogy Fiam szívéhez közel kerüljetek.

Én vagyok a közbenjáró. Én magam fogom drága Fiam elé vinni imáitokat.

Én magam fogok segíteni nektek, hogy jobban szeressétek Őt, hogy a Számára szükséges vigaszt nyújtsátok Neki most, amikor a világ megemlékezik az Ő Kereszthaláláról.

Szeretett Édesanyátok

Az Üdvösség Anyja

Eredeti oldal: http://www.thewarningsecondcoming.com